Consiliul de administratie
Membri supleanti
Atributiile principale ale consiliului de administratie sunt urmatoarele: 1. avizeaza bugetul de venituri si cheltuieli al spitalului si situatiile financiare trimestriale si anuale; 2. organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de manager in baza regulamentului aprobat prin ordin al ministrului sanatatii, al ministrului de resort sau, dupa caz, prin act administrativ al primarului unitatii administrativ-teritoriale, al primarului; 3. aproba masurile pentru dezvoltarea activitatii spitalului in concordanta cu nevoile de servicii medicale ale populatiei; 4. avizeaza programul anual al achizitiilor publice intocmit in conditiile legii; 5. analizeaza modul de indeplinire a obligatiilor de catre membrii comitetului director si activitatea managerului si dispune masuri pentru imbunatatirea activitatii; 6. propune revocarea din functie a managerului si a celorlalti membri ai comitetului director in cazul in care constata existenta situatiilor care încalcă Legea 95/2006. Dispozitiile din Legea 95/2006 referitoare la conflictul de interese se aplica si membrilor consiliului de administratie. Managerul participă la şedinţele consiliului de administraţie fără drept de vot.
|